Reklamation

Ved reklamation, fejl og mangler ved et købt produkt fra BKI foods bedes du kontakte os via formularen nedenfor. Du kan læse mere om vores salgs- og leveringsbetingelser ift. reklamation længere nede på siden.

Vi svarer på alle ansøgninger inden for 3 uger.

BEMÆRK

Når du har indsendt din reklamation, skal du sende produktet ind, som reklamationen omhandler til BKI foods på følgende adresse:
Michael Drewsens Vej 6, 8270 Højbjerg. 

BKI refunderer naturligvis din udgift til porto, hvorfor du også skal indtaste dit kontonummer i formularen nedenfor.

*Obligatorisk

Salgs- og leveringsbetingelser ift. reklamation

Køber har pligt til straks at kontrollere produktet/ydelsen ved dets modtagelse med henblik på at kontrollere eventuelle mangler, uoverensstemmelser eller lignende.

Køber skal inden for en periode på 14 dage efter at have modtaget produktet/ydelsen skriftligt overfor BKI foods a/s gøre opmærksom på eventuelle mangler eller uoverensstemmelser. Køber er i alle tilfælde af mangler forpligtet til at reklamere overfor BKI foods a/s straks efter, at manglen er konstateret eller burde være konstateret.

Køber mister adgangen til at påberåbe sig mangler ved produktet/ydelsen, som køber har eller burde have opdaget, såfremt reklamation ikke sker i henhold til ovenstående.

BKI kaffesmagning til kvalitetstjek
BKI kaffebønner og formalet kaffe for reklamation
til snak hos BKI om reklamation
reklamation af BKI kaffe
Ved at klikke 'Acceptér Alle' så giver til tiladelse til at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing